Elf-5 herhangi bir kanama, lekelenme yoksa normaldir diye düşünüyorum. Bende de oluyordu. Ben ciddiye almazdım. Çünkü ani hareketlerim var benimde. Hiç dikkat etmem. Şuan 35 haftayım. Karnım büyüdüğü İçin mecbur dikkat ediyorum. Zaten büyük karınla sağdan sola dönmek tam bir işkence. O kasık ağrıları bebek büyüdükçe daha da artıyor birde. Sana hak veriyorum. Çok can yakan, insanı endişelendiren bir durum. Korkma ama. Rabbim bebeklerimizi korusun🤲🏻