cgdmvcl7495 Son 49 gün heyecan dorukta herkes bu uygulamadaki zamana göre mi doğum yapıyor acaba kızlar bi yorum yapın🤗
Bet7408 cgdmvcl7495 benimde 60 kaldı yaklaştıkça korku ve heyecan sarıyor beni 100 den aşağı ne kadar çabuk geçiyor zaman
Hello_AtillaKaran Benim son 21 gün kaldı 🙈 35+5’im. Sezeryan olacağım 3 Haziran’da Allah’ın izni ile 🙏🏼
Esincapkin Bizimde 44 günümüz var kızım erken gelmek için sabizirlaniyir hastaneye yattik çıktık çok şükür suan 33+5 dayanabiliriz inşallah biraz daha lütfen dua edin. Sağlıklı gelsin bütün bebişler
Emine003 Esincapkin dayanır inşallah biraz daha bebeklerimiz canım çok dua ediyorum hep Rabbim sağ salim kucağımiza almayı nasip etsin inşallah 🤲🥰
cgdmvcl7495 İnşallah tüm bebekler vaktinde saatinde gelir tam zamanı ne zamansa o zaman gelsinler sağlıklı kucağınıza alalım gerçekten çok zor bi süreç benimde sancılarım başladı geceleri uyuyamıyorum erken gelmez umarım ☹🤲