Arkadaşlar bugün randevum var cerrahpasada arkadas dedi orda büyük kapı varmışta kimseyi içeri almiyolarmış bir bilen varmı? doğrumu çocuğumu nereye bırakıyim yaa saçmalık değil mi ? Bide devlet hastanesi ama.detaylida para alıyormuş bilgisi olan varmı sırf detaylı ultrason icin gitmek istiyorum ama bu şeylerde normalmi anlayamadım böyleyse hiç gitmem.daha iyi