Ysmn5836 15+2 fakat hissetmiyorum hisseden nasıl anliyo şaşkınım ve 19 yıl sonra bu 3 üncü gebeligim ikizlerim var ben unutmuşum sanırım🥰
Ysmn5836 Begumergun kuzum hani diyorlarya 2. Gebelik yada 3 .üncü gebeliklerde erken anlaşılır öyle bişey yok bence herkes aynı zamanda ya bir hafta önce ya bir hafta sonra
Sedaerbil Ben 18 haftam bittikden snra hissetmiştim doktorda 20 li haftalarda hissedebilirsin diyordu
Begumergun Ysmn5836 üstünden çok zaman geçmiş seninde ilk gebelik gibi bişey 😂 ama her bebek aynı değil ki ondanda kaynaklı biraz