Huzurrr_13 şöyle yani: ikili test birşey diyorsa %80-90 doğru, 3lü test %65 4lü test de %70 doğru çıkıyor. Yanlış çıkma payları hep var ama ikili testinki daha düşük. O sebeple ikili yapılınca diğerlerine gerek görmüyorlar.
Pozisyon durumunu bilemiyorum elbette öyle dedilerse öyledir. Detaylı usg de çok önemli, onu mutlaka yaptırırsınız zaten. İnş herşey yolunda olur hepimiz için 🙏🏻