Merhaba kizlar. Benim son 1 haftadir gunde 2 kere ic camawirim islaniyor , bakiyorum suya benziyor. Sonra kuruyor ve sari renge cevriliyor. 31ci haftamdayim, plasenta awagida gebeliyimin bawindan, ilk 5 ayda rahim agzi kisaligi sorunu yawamiwtim, son iki ayda bu problem kendiliyinden aradan kalkti. Doktorum 3 ay once erken dogum ola bilir demiwti 34cu haftada. Eyer ki bebeyim 32-34cu haftalarda dogarsa yawarmi? 😥kuveze duwermi? benimle ayni durumu yawayanlar varmi? Allah herkese yardimci olsun 🙏🏻Amin🙏🏻