Kızım 1.5 aylıkken meme reddine basladı. Neler yapmadım ki döndürmek için. Kanguruda ayakta emzırdım. Yatarak emzırdım. Evde dolanarak emzırdım. Hıcbırıyle ıstemedı. Sonra burda bırı dusta emzırınce bebeğin dondugunu soylemısti. Cok garip gelmişti ama son çare denedım. Cok ılgınc ama tutmaya basladı. Farklı bır ortama gırınce tek care anne gogsu anladı sanırım aylar sonra döndü boylece.
Sonrada oyle bagımlı olduki her goren kes emmeden dıyordu 🙈😊