Kbraberk Kızlar son adet tarihime göre 11+6 olması gerekırken 11+3 şuan uygulamaya gore oyle bugun doktora gıdıcem orda ne cıkar bılmıyorum ıkı hafta once gıttıgımde 9+3 gerıden gelmesi kötü birşey değil demi korkmam gerekmıyo yanı
Laylaycizi_96 Kbraberk yok canım gayet normal adetin in sonunda da kalmıs olabilirsin benim son adet tarihimle hic alakası yoktu bir hafta gerideydi doktor adet tarihini degistirdi bu olamaz diye halbuki yanlıs hatırlamıyordum ama adet döngüsü uzun olurdu benim o yüzden belkide
Duygumiran Kbraberk normal canm 2 hftaya kadar normal kabul ediliyor benim iki hafta gerideydi sukur yakaladi
Kbraberk Laylaycizi_96 normalde 32 33 gunde bir oluyorum 22 şubat dıye hesapladıgım zaman dogru oluyo en son adetım ise 19 şubat çok teşekkür ederim içimi rahatlattınız gercekten benımle aynı anda bır arkdasım var aramızda bır hafta vardı suan 2 gun var onunkıde 2 gun onde gitmeye baslamıs oyle olunca korktum biraz 😇
Yeliz6767 Duygumiran Ya bende 37+6 da doktora gittim doktor 35+1 ile uyumlu dedi acaba benimki de düzelir mi haftası bebek de küçük gösteriyor ultrason dedi minyon biraz ☺
Duygumiran Ozgeozgul beslenmede var genetikte oluyo ama beslenmeyle alakaliymis benimkisi 20 haftalikken 18 di 28.haftada yakaladi sukur suan 34.4 um dogumu bekliyorum bakalim erken dogum riskim var heran gelebilir
Ozgeozgul Duygumiran sağlıkla vaktiyle gelir inşallah bende de vardı da toparladı biraz yine de ekstra ç erdiğin bir şey var mı yeme içme olarak o yüzden sordum canım
Duygumiran Ozgeozgul kasar muz ceviz sut ozellikle bide 4 litreye yakin kesin su iciyorum tabi bunun disinda agzim bos kalmiyor desem yeridir ne bulduysam atiyorum agzima 🙈🙈
Ozgeozgul Duygumiran bende vallahi muz asla yemem sırf bebek için her gün yiyorum ceviz avakado felan inşallah sağlıkla gelirler