Herkese merhaba, ilk çocuğumu normal doğurdum ama doğumda doktor hatası yüzünden engelli kaldı. O yüzden sekiz sene sonra ikinci hamileliğimde sezeryan olmak istedim. Bir kaç gündür sancım vardı. Dün akşam 5 gibi yavaş yavaş suyum geldi. Hemen hastanenin yolunu tuttuk. Doktorum hemen sezeryana alalım dedi. Salı günü olacak ameliyatı erkene aldık. Önlüğümü giydim. Sedyeyle ameliyathaneye indirdiler. Anestezi doktoru iğnemi yaptı. Hiç bir acı hissetmedim. Sonra sonda taktılar oda acıtmadı. 5-10 dakikaya bebeğim çıktı. Doktorum gösterdi ama minicik bir şey 😃 Ablası 3150 gr doğmuştu oğlumuda 3500 falan bekliyorduk ama o 2360 kg doğdu. Giydirip yanıma getirdiler. Öptüm kokladım. Odaya çıkardılar ben 20 dakika daha kaldım. İlk kalkışım zor olmadı, tuvalete kendim gittim pedimi bile kendim değiştirdim. Canınız yanıyor ama bebeğinizi görünce unutuyorsunuz. Sezeryan korktuğum gibi ya da beni korkuttukları gibi değil. Dikiş yerimin ağrısı regli ağrısı gibi. Ameliyattan sonra vücudum ödem tutmadı. Ben sağlıkla yavruma kavuştum. Darısı tüm bebek bekleyenlerin başına. Son olarak sezeryan olacaklar korkmayın.