Yazı 81 il sağlik müdürlügune gitmis. Başka kurumlara gittigiyle ilgili birsey bulamadım. Bize gelmemiş mesela ( tarım ve orman bakanlıgı). Sağlık müdürlügü ilede görüştü, izine ayrilmıs olanlar 30 hazirana kadar kullanabilcek, yeni günu dolanlar ayrilamicak. Bu yazı zaten izinde olanların hakları kaybolmasın diye geldi dediler. Benimde 24. Haftaya 3 4 gün kala genelge yayinlasmıs ve izne ayrilamamistim.