37+1 oldum artık sadece gece uyurken ağrı giriyor dayanamıyorum sağ veya sola dönerken belim kasıklarım tutuluyor sanki sizde de oluyor mu şu saat oldu geçmedi belimde adet benzeri sancı var hafif hafif yokluyor doğum ağrısı olsa nasıl anlayacağım belden mi giriyor yoksa kasıklardan mı