Cmre35 Arkadaşlar 36 haftalık doğum yapan varmı aranızda sizce doğum için riskli bi haftamı bu haftada bebek küveze girermi
Deniz2961 Cmre35 bu hfta btyr erken doğum riski 34 de doğum yapıp bebegi kuveze girmeyen arkdsm bar 38+6 da ben yaptım doğum girdi bebek birz bebekle alakalı bı durum bu cnm
gamzosgamzos Cmre35 ben 36+5 te dogum yaptım benim bebegim girdi 10 gun ama solunum sıkıntısı 4 gun surdu sadece enfeksyonu çıktı o yuzden 10 gun kaldı enfeksyon dogdugu hafta ile ilgili degildi 40 haftalık dogup enfeksyondan kuvezde olan bebek vardı
Zeyyyn Cmre35 bebeğin gelişimi ile alakalı 38de doğum yaptım kuvoze girdi yani daha erken doğum yapan oldu kuvoze girmedi