Dmrbsberna Arkadaşlar merhaba, Çarşamba günü güzel bir operasyon geçirdim ve bebeğime kavuştum. Ancak sütüm gelmiyor ve mamAya alışsın istemiyorum, ne yapabilirim? Bana yardımcı olur musunuz?
Elfs Dmrbsberna öncelikle stres yapmayın bir çok kişinin yaşadığı bir olay bu bebeğe mama verin aç kalmasın malt içecek içebilirsiniz. Bestlak damlanın işe yaradığını söylüyorlar. Motilium da iyi geliyormuş sık sık emzirin. Emzirme destek sistemi de deneyin mutlaka.
aysnrsvs Dmrbsberna bol bol emzirin ve sağın ilk bebeklerde biraz geç inebiliyor süt pozitif düşünün sütüm var bebeğim doyuyor diye bol bol su için
Hazalaskin Dmrbsberna sakin ol ılık bi duş alıp memene masaj yap canım sonrada rezene varsa evde içebilirsin yoksa bi koşu aktara gönder birini hem sakinleştirir hem sütü arttırmaya yardımcı olurmuş bide bolca su iç canım
Nilufar_1996 Dmrbsberna sıcak duşta göğsüne masaj yap bol sıvı tuket süt olmasa bile sürekli emizir emdikçe gelir
Gzm-- Dmrbsberna mamayi bi defa koyun bi kenara hattinatin cope.emsiricem bu is olacak diyip kafaniza yerlestirin.ve sakince emzirin.en basta suuu bol su ,malt icecekler, sut yapici caylar rezene vs icin bebek emdigi surece sut gelecek ve artacaktir merak etmeyin