Bugün tam bir hafta oldu normal doğum yapalı ve dikişlerimin acısı ağrısı geçmedi. Aynadan bakıyorum sadece dikişlerin olduğu yer acıyor doktor dikişlerime bişe vermedi batikon veya herhangi bişe sadece antibiyotik ve ağrı kesici parol verdi. Sizin evde yaptığınız şu iyi gelir ağrısına dediğiniz şeyler var mı inanın ki dayanamıyorum acısına artık iyileşmek istiyorum