pennylane bsnrd doktorlar ilk 6 ay hiçbir şekilde su verilmemesi gerektiğini söylüyor. mamaların içinde de belli oranda su oldugu için. ciğerlerini gereksiz yormuş oluyormuşuz.
elisamelisa101 bsnrd ver kaynat ilit hicbise olmaz biz doğduğundan beri veriyoruz mamaya ilerliyor bide mamadan sonra verkki midesini su doldurması benbiberona koyup veriyorum zaten az iciyor
bsnrd elisamelisa101 hazır su veriyorum onu kaynatmiyorum olur dimi öyle.daha yeni başladım için bilemdm ya tesekkrler🙏
Hilalya35 İlk bebrgime vermiştim canım cay kasıgıyla bir iki kere meme yedigi halde veriyordum yaz cocuguydu