Kızlar 40+3 haftalık hamileyim dün akşam baktım bebeğin geleceği yok çıktım acile geldim bebişin hareketleri azaldı sanki dedim belki suni falan verirler de artık doğururum diye 🫣 ama sıfır sancı sıfır rahatsızlık😅 muayene ettiler iki cm açıklık var bebeğin çıkış yeri yumuşamış kafasını da hissediyoruz yerine yerleşmiş doğum süreci başlamış dediler yatış önerdikler kabul ettim. Hastane ortamından mıdır muayeneden midir bilmiyorum ama hafiften sancılarım başladı şiddetli adet sancısı gibi belime ve karnıma vuruyor😬dualarınıza talibim ❤️🌸