deletedmom501 Merhabalar 😊😊 Hanımlar çatlak kremi kaçıncı haftadan sonra kullanmaya başlanmalı ve hangi markaları öneriyorsunuz?
Alyaderin deletedmom501 doktorum kakao yağı demişti, bende aktardan dermaderm catlak önleyici krem aldım. 4 aylıkken başladım, şuan 35. Haftadayim catlagim yok hiç, 3. Kutumu kullanıyorum,fiyatida uygun tavsiye ederim.
begumge deletedmom501 3.ayımda bio oil ve hindistancevizi yağını dönüşümlü olarak kullanmaya başladım. 37.haftadayım çatlağım yok çok şükür
Nukhet-07 Ben hamileliğimin aşağı yukarı 10. Haftasından başladım çok düzenli değildim başlarda.önce lireac kullandım. Şimdi mustela kullanıyorum arada bebe yağı sürüyorum. 30. Haftadayım çatlağım yok. Umarım bundan sonra da olmaz.
Agg0207 En başından beri kullanıyodum ama düzensiz kullandm 16. Haftada çatladı gögüslerim ondan sonra sabah akşam başladım şimdi karnımda bacaklarımda hiç yok
Agg0207 zdemKln ben uni mom çatlak yagını kullanıyorum bide bol su içiyorum hergün iki kez yaglıyorum kendimi özellkle duştan sonra 25. Haftadaym