Tombulanne Trendyol dan madlen çikolata alan var mı? 1 kilo alıcam süslemeyi kendim yapıcam ama bir türlü karar veremedim. Hangi marka önerirsiniz?
Sblonbs Madlen düşünüyorsanız hacışerif’i tavsiye ederim. Arkadaşlarımdan çoğu ordan yaptırdı bebek çikolatasını çokta lezzetliydi