Merhaba kizlar. Şubat ayinda kimyasal gebelik yaşadım. Bu ay inşallah çok umutluyum hamilelik için. Son regl 4 mayıs. Bugün çok fazla miyde bulantim oldu, halsizlik, karnimin sağ tarafında ağrılar sancılar oldu ara sira. Sizce ne ola bilir? Yumurtlama bu kadar çabuk ola bilirmi? Ve ya hamilelik gerçekleşe bilirmi?