Ben 2 kere tepecik hastanesinde doğum yaptim davranis konusma biçimlerini begenmedim azarliyolar elini tutuyorsn o anki aci ile elini cekiyor hemşire yani dovmedikleri kalıyor bi bu 3 bebegim ve cigli hastanesinde dogum etmek istiyorum sizce nasil orasi orada doğum yapan varmi yatak oda nasil hijyen vs biz tepecikte 3 kisi 1 odadaydik