sunset_momy 23 haftalığım şuan. bayramın ilk günü başladı. Sonra birdaha yaşamadım. Bugun yine oldu sebebi ne aceba baharatlı yediklerimizden mi
Prenseslerinannesi344 sunset_momy eevt hem ondan dokunuyor hemde cocuk yavas yavas sac tuy oluyor ondan canim mide eksimesi berbat bise hele son aylar surup kullandigim halde oluyordu 3 yastik elimde soda ile uyudugumu biliyorum
Menek16 sunset_momy çikolata kafein baharat hepsi tetikler bir de tabi ki bebegin tüylenmesi saç oluşumu var yiyeceklere dikkat etmeye çalışıp her gün bir tane özkaynak soda içiyorum içilebilir en ideal deger özkaynak marka da 🍀
Sinemmmmm58 sunset_momy hem yediklerine bagli hemde hamilelige canim doktorundan ilac yazmasini isteyebilirsin
Prenseslerinannesi344 Menek16 kiz 3 4 gundur geceleri bendede var mide yanmasu soda içtiğim halde 19 6 yiz
Menek16 Prenseslerinannesi344 bende işte psikolojik rahatlıyorum biraz 😬 ben çok şükür mide bulantısı falan çekmedim o yüzden çevrem yanma da olsun bi zahmet hamile oldugun belli olsun diyo😄
Prenseslerinannesi344 Menek16 20 1 im arada bulanti oluyo hala ve yanma bugun olmad da arada oluyor bazen her gun ozellikle geceleri