cinderella Doğum yapmış olan anneler Doğumdan önce hangi belirtileriniz vardı ve kaç gün sonra Doğum yaptınız bizide bilgilendirir misiniz 38+5 günlük hamileyim çok fazla ağrı sancı var ama nst de çıkmıyo açıklık yok nasıl olması gerekiyo Doğum başlaması için???
OktayMeltemSahin cinderella bi sen bi ben doğuramadık ya 😂😂 kız hint yağı mı içsek buraya yazmışlardı ya sence zararı olur mu ?
Ahubck cinderella bekleye bildigin kadar bekle normal dogumun daha kolay olur ben 40+2 de kizima dogum yaptim evde suyum geldi hastaneye gittik 15 dk dogurdum son noktaya kadar bekleyin derim
cinderella OktayMeltemSahin 😂 oda aklıma gelmiyo değil ama korkuyorum şişesinde gıda değildir yazıyo bide nasıl içiyim göz göre göre 😄
OktayMeltemSahin cinderella bende çok araştırdım ama ne biliyim eskiler meyve suyuna bir kaşık döküp içiyormuş off bilemedim ama bende korkuyorum dediğin gibi 😀😣😣
OktayMeltemSahin cinderella dün kontrolümüz vardı gülüm 32.haftadan beri baş aşağı ama kanala yerleşmemiş ne sancı var ne bişey çok hafif seyreden bir bel ağrım vardı iki gün falan sık aralıklarla sürdü ama sonuç yine doğuramadım yine doğuramadım 🤭 sizin ?
cinderella OktayMeltemSahin benimde aynen o şekilde 33 te döndü dün bizimde kontrol vardı sancı fln çıkmadı vajinada sızlama oluyo saniyelik hafiften 2-3 gündür bel ağrısı karın sertleşmesi bide gaz sancısı fln başka da hiç bişey yok nişan bari gelse
OktayMeltemSahin cinderella ayyy evet deli olucam çamaşırımı kontrol etmekten bari o gelse diyorum demekki zamanı değil bakalım günü geçmesinden korkuyorum yaa
cinderella OktayMeltemSahin neyse artık ikimiiznde belirtileri aynı ilk sen doğurursan benimde günüm gelmiş demektir :)
cinderella Ahubck inşallah kolay olur ya sizinde Doğumdan önce böyle belirtileriniz varmıydı hafif bel ağrısı rahimde sızlama fln