Asyammm12 Melegimin_annesi Allah sağlıkla kucağına almayı nasıp etsin inşallah canım umarım bende hamileyimdir
mucizemle Asyammm12 bence hiç böyle şeylere kafanızı takmayın benim hamile kaldığım adetin bittiği haftaydı ve yumurtlama günü de değildi, İnşallah sizde de öyle olur 🌸
Meryemcansever Asyammm12 ben reglim biter bitme iliskiye girmiştim o ay başka olmadı hamile olduğumu öğrendim o ay rabbim isterse neden olmasın inşallah vardir
Asyammm12 Meryemcansever Meryemcansever Allahım inşallah banada nasip eder sizinki gibi benimde ogunden sonra ilişkim olmadı
mutluanne3510 Asyammm12 ben adetimin bittiği günku iliskiden hamile kalmışım 🙈 ben de olmaz die düşünüyorum,ama olmus.
Asyammm12 mutluanne3510 aay sağlıkla kucağınıza alırsınız inşşşallah umut oluyorsunuz bana valla öyle duyunca
Egelibiri48 Asyammm12 Ben hic yaptırmadım bu kadar erken test cıkar mı bılmıyorum ama yaptırmak istiyosan sen bılırsın 🌸
Kubraduzgun Ben adet bitimi hamile kaldım seninde ihtimalin vardır adetime 9 gün kala test yaptım silik bi şekilde çizgiyi gördüm
Asyammm12 elf0 ayyy Allah kucağınıza almayı nasıp etsin inşallah umarım benimkide olur bide şey idrarınızda bulanıklaşma oluyomuydu acaba belirti olarak
mutluanne3510 Asyammm12 geç test yaptım ben. Cunku oruç tuttum, halsizligimi,bas donmemi falan oruca bağladım. Regl günüm geçtikten 10 gün sonra yaptım testi baya geç yapmisim🙈
elf0 Asyammm12 aminn İnşaAllah Allah ım en hayurlı zamanda versin de bence hayırlımdrğilse olmasın da . Valla ona hiç dilkat etmemiştim hiç beklemediğim için adet günümü baya bi geçince test yaptığımda farketmiştim