Selamün aleyküm hanımlar gazla uzatmadan doğum hikayeme geçmek istiyorum..benim ilkim sezeryan olduğu için bu doğumum da planlanmış doğumdu 1 ay öncesi 12 mayısa gün almıştık..annem memleketteydi bir hafta önce geldi yanıma ve gelir gelmez temizliğe başladık tülüydü camıydı perdesiydi mutfaktı buzdolabıydı aklınıza ne geliyosa dün akşam saatlerine kadar temizlik yaptık görende hiç temizlenmemiş ev temizleniyor zanneder😬😬dün gece saat 2 gibi son çanta kontrollerimi yaptım tülbent terlik peçete koymamıştım onu koydum yerleştirdim..ama inanın gözüme bir damla uyku gitmiyo korku heyecan panik her ne kadar ikinci doğumda olsa insan ilkdoğum hissini yaşatıyo..neyse sağa sola dönmekten tuvalete gidip gelmekten sabah 7 ettim🤣kalktım çay suyunu koydum kahvaltımızı hazırladım eşimle kızım uyuyordu annemle ben yaptık mutfağı toparladık sonra biraz uzandım kalktım gelen telefon aramalarına cevap verdim derken hastaneye gitme vakti geldi üstümüzü giyindik acele etmeden çıktık evden vardık hasteneye yatış işlemlerimiz yapıldı..odama geçtim eşyaları yerleştirirken hemşireler geldi beni hazırladı damar yolu felan açıldı.. doktorum uğradı yanıma onunla konuşup sohbet muhabbet kakara kikiri yapıp onu uğurladık☺️Kaynanam eltimler kaynımlar kuzenler kardeşlerim halamlar dayımlar amcamlar hepsi olduğu hasteneye geldi sağolsun yanlız bırakmadılar beni..bi zaman sonra ben dayanamayıp uyumuşum saat tam 4 te gözlerimi açmamla hemşirelerin içeri girip bebeğim seni almaya geldik deyip soluğu ameliyat kapısında aldım hsjkhsjk😬çok şükür gülerek girdim içeri ebelerim asistanlar okadar iyilerdi ki Allah razı olsun hepsinden ben genel anestezi tercih ettim ben uyuşana kadar hemşirelerle kahkaha atıyorduk hepberaber🤣🤣gündüz 4 tegirip 4 ü 25 geçe oğlum doğmuş 5 te de ben odama çıkarıldım …çıkarıldım ama nasıl girdiysem öyle çıktım gülerek girdim oynayarak çıktım diyebilirim size o derece (maşaAllah diyelim Rabbim herkese öyle bir doğum nasip etsin) saat gece 11 e kadar hiçbirşey yiyip içmedim hemşireler geldi beni ayaklandır dı bişeyler yedim Elhamdülillah🤲🏻 kendi başıma ayaklanıp yürüdüm hiç destek almadım..hala da kendim yürüyüp geziyorum oğlumu alıp emzirmeye çalıştık ama sütüm gelmediği için birde göğüs ucum olmadığı için şimdilik bebeğimizin kan şekeri düşmesin diye mama takviyesi yapıyoruz yarın bi aksilik olmazsa taburcu olcaz..bu arada süt sağma pompası göğüs silikon ucu deniyoruz ama yinede tutmuyo Buda beni üzmüyo değil..gerçi biberonla da veriyoruz ama uyuyo sürekli mamasını bile içmiyo sıpa😬😬çoookkkk ama çookkk güzel bir duygu eşimle doğum sonrası gözgöze gelip aynı anda gözlerimizden yaş gelmesi anlatılamazdı…benim hikayem de burda bitti çok şükür 🤲🏻Rabbim isteyen herkese bu kutsal duyguyu tattırıp kucaklarına da almayı nasip etsin inşaAllah🤲🏻🤲🏻🤲🏻