Son haftalarindaki ikiz gebe arkadaşlar;
Sorması ayıp:)
Nasıl uyuyorsunuz? Ben yatak, koltuk, kanepe hiçbirinde rahat degilim. Sırtım, belim,karnım,kasiklarim orkestra halinde ağrıyor. Ayaklarım fazlasıyla ödemli ve ağrılı. Ağrısız uyku için Çok şey denedim çözemedim. Bi çözümünüz var mı?