busekoraltan Artık son 13 gün kaldı. Psikolojım alt üst oldu. Sancı yok kasılma yok açıklık yok. Ama yorulduğumu hıssedıyorum eski Halime dönmek istiyorum. Kocaman bir göbekle artık zorlanıyorum. Normal doğum istiyorum ama beklemek yoruyor. Şeytan dıyor git gün al sezeryan ol. Cidden hamilelik degısık ve zor bir süreç. Yüzdük kuyruğuna geldik biliyorum son 13 ama ben psikolojik olarak bittim. Doktor dıyor eminmisin kendıne güvenıyormusun doğurabilirmisin. Hevesimi kursagımda bırakıyor. Acaba dememi sağlıyor. Bunun nedeni bence bebegın kanala bile girmemiş olması açıklığımın olmaması. Ümitsizliğe sürüklendim. En sonunda boşuna suni sancı alıp sezeryana gitmesi olayın. Birde diyorum doğsa napacaksın uykusuz geceler yorgunluk seni bekliyor. Son gunlerin keyfini çıkar. Allah sonumuzu hayır etsin 🙏🏻
SeS2019 busekoraltan bebekler son haftaya kadar kanala girmeye bilir demişti doktorum ama yotupda videolar var kanala girmesinine yardımcı olan hareketler var mutlaka onları yapmalısın ve bolca sukuat cekmelisin günde yarım satte bir yer tuvaletinde oyurur gibi 5 dk oturmalısın kasıklarının acılması için daha iki hafta var diyırsun sende biraz bebişe yardımcı ol annesi oda senin gibi cok yorgun olabilir. Günde 3 tane hurmada ye. Hindistan cevizi ygıyla genital bolgrye masaj yap o bolgeyi uyarman laızm
Nurrr_9 busekoraltan ben hamile değilim hiç doğum da yapmadım ama bir gün hamile kalırsam direk sezaryan günü almayı düşünüyorum. Bende panik atak var normal doğumda tansiyonum falan çıkabilir riske atmak istemiyorum ve şöyle düsunmeye basladım çoğu kişi onca sancı çekiyor ve olmayınca sezaryana alıyorlar ben böyle bişeyi kaldıramam ama siz kaldırırım diyorsanız deneyin üstelik son gün bile kanala giren bebekler var bekleyebilirsiniz de
Tazeanne0134 busekoraltan hiç belli olmaz canım benim 39+3de çatı muayenesi oldu o gece nişanım geldi sancılarım başladı vs derken 4 cm açılma ile mecburî sezaryen oldum o yüzden sağlıkla gelsin bebeğin
gzde355 busekoraltan dur sakin ol bende aynı duyguları yaşıyordum 2ci gebeliğim durdum düşündüm birdaha belki bu duyguyu yasayamayacagim biraz daha o güzel tekmeleri yiyim biraz daha koca göbekli gezim biraz daha eşime naz yapım birazcık daha sessiz sakin son günleri geçireyim benmde son 10 gün 🤩
Merve6494 Nurrr_9 bende bu düşünceyle hamile kalmıştım onu içimde hissettikce hareket ettıkce hele kı normal dogum pozısyonu falan aldıkca üzülüyosun onun dünyaya geliş seklını degıstırmek istemiyosun kıyamıyosun hayırlısı artık ama tabi son güne kadar da ona bırakamayz doktor ne derse o
busekoraltan Nurrr_9 evet çok büyük bir karar gerçekten dün muayeneden sonra öyle bir ihtimali gördüğüm icin yıkıldım zaten. 😢
Merve6494 Son haftalarda herkesin psikolojisi aynı oluyor ama bebeğimizi strese sokuyormuşuz bir karar verın ve onu uygulayın bende normal dogum beklıyorum 39 bitimine kadar bekleyecegım 40 da gdıp sezeryan olacagım artık son 5 acılma sancı hıcbse yok hayırlısı nasıl gelmek istiyorsa öyle gelsin
busekoraltan Balgunes ahh bilsem yürüyüs merdiven inip çıkma,ilişki,squat,hurma,ahududu yaprağı çayı,adaçayı,pilates topunda zıplama. Ben hepsini yapıyorum kanalda degıl.