Bfduam Arkadaşlar yorumlar mısınız? Bir sürü değer parametre var. https://imgyukle.com/i/ReHrAS https://imgyukle.com/i/ReHCIb
Mouradi Bfduam iyi canım ileri,sperm sayısı. morfoloji - neden böyle yazılmış ? onun altındakiyse normal yapı yazılan 22% gayet iyi
minipanda Bfduam morfoloji Kruger e göremi bakılmış who ya göremi ona bakarmısın yada kagıt varsa onu çekip atarsan daha iyi yardımcı olurum o kadar test yaptırdıkki artık cok iyi yorumluyorm ben
Abdusunannesi Bfduam Bfduam sayısı neden belli değil eğer yüksekse harekette sıkıntı yok ama yapısal olarak incelenmesi lazim
Emisse 12 mılyon sperm %60ı hızlı ileri normal gibi geldi kuzu ama emin değilim çünkü anormal %70 küsür orayı anlayamadımm
Bfduam Emisse bende anlamadım anlayan olur umarım. Morfoloji vs burda okumuştum önemli diye, detayları bilmiyorum.
Bfduam Mouradi morfolojinin karşısında değer yok di mi bende anlamadım ve anormal yüzde 70 o ne oluyor? Ve hangi değerler önemli burda?
Mouradi Bfduam Normal yapı morfolojinin kendisiyse iyi canım 4% yukarı olmalı dr söylemişti. Önemli olan sayı,ileri haraketli,morfoloji.(bide yavaş haraketliyede bakılıyor) dr eşimde sadece bunlara bakmıştı yani testde diğerlerine bi şey söylememişti kuzum
Bfduam Mouradi anormal yüzde 70. Ne olabilir? Ve morfoloji bin karşısında değer göremedim ben, 22 nerde n ki?
Bfduam minipanda kâğıtta üstte mi yazıyor canım? Aksam esimde gelince bakar yazarım. anormal yüzde 70. Ne demek ve diğer tüm değerler?
Abdusunannesi Bfduam yapısal olarak anormal değil yani sayısı 1ml de degilde atıyorum 34 milyon vs olsa daha net anlaşılırdı ama çok kötü bi sonuç değil
Abdusunannesi Bfduam morfoloji spermin ic yapısını hücrelerini inceler baş defekt yaziyo orasi biraz sikintili daha ayrintilu bor test yapilmasi lazim
Bfduam Abdusunannesi baş defekt ne olmalı? Morfolijisi nasıl? Anormal yüzde 70 bu ne? Diğerleinde sıkıntı var mı?