Herkese iyi geceler. Şu an bu yazıyı yazdığıma inanamıyorum. Detaylı ultrasonda çıkan rahim kısalığıyla başlayan süreç bugün itibariyle bitti:) 36+5 te suyum geldi ve doğum yaptım:) anlatacak çok şeyim var rahim kısalığı yaşayan arkadaşlara umut olacağına inandığım bi hikayem var. Biraz toparlanıyım inşallah:)