Gulcandnrts ben 31 gibi yaptıracagım ikinci dozumu 20-24 aslında zorunlu değil daha geç olabiliyorsun ama iki aşının arasında 4 hafta tam olması gerek . Birde bende yaklasık 3-4 sene evvel tek doz olmustum gebelik icin değildi. Hemsirem yine 2 doz olmam gerektiğini sordu doktora söyleyip :)