Arelarven1 anneme ve babama dualar okutup Meryem inşirah vs tam hatırlamıyorum interneten bakmıştım sancılarım başlayınca suya koydum annemi tembihledm doğumdan hemen sonra çıkar diye açılmam o yüzden çabuk olduğunu düşünüyorum ebeler bile çok hızlı güzel ilerliyor demişti suyu daha sonra bir ağaç dibine döktük