Mine44 benim eşim de minyon. Gününde doğmasına rağmen 2 kilo anca doğmuş. Bebişimiz de minyon olacak büyük ihtimal, bizim kilomuz ve boyumuz da biraz geriden geliyor☺️ Kilo alsın diye çok şey yedim ama sadece ben 15 kilo aldım. Bebiş aynı standartta ilerliyor 😂