Merhaba kızlar reglim 8 gün erken geldi ve leke şeklinde iki gün sürdü siyah kahve rengi arası bazende kırmızılı, geçen ay da tam günümde olmustum ama sökülenemişti yine böyle leke gibiydi test yaptırdım hatta negatif cıkınca mevsim geçisi diye üzerinde durmamıştım.
Pazartesi doktoruma gideceğim inşallah sadece bunun gibi bi durumu daha once yaşayan veya bilgi sahibi olan varmı aranızda?