Gllklncc
Yok atmadı doktorum sancın var diye riskli dedi rahim parçalanırmıs bende biliyordum zaten o haftadan sonra dikiş atmayacağını başka böyle bir sorun yoktu bir anda oldu aslında temizlik yaptım çok da yormadm kendimi ama vücudum dayanmadı demek sancılar başladı.
Ben de sürekli yatıyorum canım lavabo ve yemek yemek için yataktan kalkıyorum sadece zaten kalkınca rahim de aşırı bir baskı hissediyorum bakalım nereye kadar gidecek Rabbim yardımcımız olsun. ✨🌸💕
Bu arada iğne zamanı yaklaştıkça sancilariniz da artış oluyor mu