Serenkrglmz benim ilk doğumum sezaryen oldu, tüp bebek olduğu için doktorumla birlikte öyle karar vermiştik. Ama keşke normal doğumu deneseydim diye çok düşündüm çünkü çok istiyordum. Şimdi ikinci bebişe hamileyim doktoruma bi sonraki kontrolde doğumu ssvd yapabilir miyiz diye soracağım. Yani aklım hala normal doğumda 😅 hem o anı yaşamak istiyorum hem de doğumdan sonra çabuk ayaklanmak istiyorum 2 çocukla rahat ilgilenebilmek için