Papatyadanbebek Mantar tedavisine başladık 36 haftalık gebeyim 3 cm açılmam var ağda yaptırmak istiyorum her an herşey olabilir diye ama acaba mantar varken yaptırabilir miyim
asuyalin Papatyadanbebek her şeyi geçtim de mantar bulaşıcı, kuaförünüze bulaştıracaksınız başkasının günahına girmeyin.
Ysgl26 Yaptıracaksanız da bunu kuaförünüze söyleyin sizde kullanıdğı malzemeleri atsın başkasına da bulaşmasın. Sizin açınızdan sıkıntı olmaz yaptırabilirsiniz. Normalden biraz daha fazla tahriş olabilir sadece o bölge hassaslaştığı için
Damladamla123 Ben de hep jiletle yapıyordum şuan kıllarım çok sert ve sık ağda yaparsam çok ağrır mı?