nslspsy9 Ocak ayında gebeliğimi öğrendiğimde beta 38di 1hafta sonra 235 oldu ve sonra düşük yaptım Dün kan verdim ve sonucum Beta /HCG-2313 Bugün doktora gittim korkumdan sevinemiyorum Siz böyle durumlar yaşadınız mı?
Nisandua1 nslspsy9 gayet güzel canım korkma dua et 2000 üstü kese görünüyor son adete göre kaç haftalıksın sağlıkla gelir inş bebişin
Ozgeneco nslspsy9 insanın kaybı olunca öyle oluyor gerçekten sevinemiyor hep kafada soru işaretleri. Ama sıkmayın canınızı canı veren rabbim o en iyisini bilir içinizi ferah tutun inşallah sağ salim kucağına alırsın 🤲🤲
nslspsy9 Nisandua1 kese göründü evet ama yine de tedirginim 5hafta dedi doktor Amin Rabbim herkese evlatlarını hayırlısıyla sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşaAllah
T1996 nslspsy9 canım benim değerin çok güzel kese de oluşmuş hiç kötü düşünüp kendini üzme bende keseyi görerek öğrendim hamileliğimi hep korktum aman sevinmiyim ya bişey olursa diye şaka maka 34 haftalığız valla zaman geçti darısı başına inşallah😍🌸🤲🏻
nslspsy9 T1996 amin inşaAllah canım hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin RABBİM 🤲🏻🤲🏻🤲🏻 İlk öyle olunca tedirgin oluyor insan🤦♀️🥺
Seymanurblbl nslspsy9 gozun aydin canimmm hamilesin 🤭 bi iki hafta sonrada kalp atislarini duyarsinnn stres yapma keyfini cikartttt
T1996 nslspsy9 kesinlikle katılıyorum tedirginlik zor vallahi bende çektim rahat olamadım hiç :( amin canımm🤲🏻🤲🏻🌸
1biranne1 nslspsy9 bende düşük yaptım insan illaki korkuyor ama kötü düşünmemek lazım sağlıkla kucağımıza alırız inşallah bebişlerimizi 🤲🏻🥰