Kızlar 33+3 haftalığım şuan ne zmaan yaptırsam kararisz kaldım yarın ne olacağı belli değil siz kaçıncı hafta da yaptırdınız bir de biraz korkuyorum 27 haftalıkken ilk kez yaptırmıştım üç dört gün sonra biraz kanamam oldu ağda ile ilgisi olabilir mi tekrar olup doğumun başlamasından korkuyorum açıkçası