SevdenurTirasci düzenli hareket takibi 28. Haftadan itibaren başlıyor diye biliyorum. Bende 24+3 teyim gün içinde ki yediklerimin ve benim ne kadar hareket ettiğinde alakalı diye düşünüyorum 🤔 çok oturduğum gün baya hissediyorum. Birde bizim 2 tur kordon var boynunda doktor onu açmaya çalışıyor o yüzden hareketi tam değil dedi sürekli kafa atıyor el ayak hissetmiyorum 🤓