AliArasveAnnesi Merhaba hanımlar, özellikle tursil başta olmak üzere kokulara karşı aşırı derecede istek duyuyorum. Uzandığım yerden resmen tursil koklamak için kalkıyorum. Psikolojik olarak mı yoksa vitamin eksikliği mi çözemedim. Normal gebeler yiyecek aşerirken ben koku aşeriyorum resmen. 😂 Bu durum normal mi acaba. Eşim bebeğe ya zararlıysa diyo bu da korkutuyor beni.
Naneliayran AliArasveAnnesi ben de böyleyim. Sürekli cif sabun koklamak istiyorum, tabi ki çok zararlı sonuçta kimyasal
TBeyza AliArasveAnnesi kızım da aynı durumdaydım aylarca kokladım nefsimi koreltmek için ama bı faydası olmadı kendime hakim olamıyordum eşim saklıyordu deterjanı akşamları evdeyken çamaşır makinasini calistirirdik 🤦 çok ucundan dilimle baktım tadına 38 haftamda yutmadim tabi tadını aldım sadece benim için çok zor bı durumdu ,doğum yapınca geçti gitti ama kızım doğduktan sonra yeni yeni ayaklandigi sıralarda makinadan çıkan ıslak çamaşırları kokluyor marketlerde deterjan reyonuna koşuyordu neyseki kısa sürdü uzak tuttum mümkün olduğunca doktorunuza danışmanız da fayda var bu durumu
Reyhan35 AliArasveAnnesi bende Domestos kokusuna aseriyorum galiba arada gidip kokluyorum falan bütün deterjan kokuları beni çekiyor özellikle Domestos 🤦🏻♀️
enesayazmoom AliArasveAnnesi ilk gebeligim de ben de naftalin aseriyor dum gidip gelip lavqbonun içinden alıp kokluyordum öyle içime çekiyordum ki çocuk icerde keş olacak sandım sonra kendiliğinden gitti 😅🥰🥰
Bsekr Çok fazla kimyasal kokusuna maruz kalmak zararlı diye biliyorum, dikkat edin. En olmadı doktorunuza danışın en doğru yönlendirmeyi o yapar☺️
AliArasveAnnesi Bsekr Misafirliğe gittiğim evlerde kendime hakim olamıyorum ve istemsizce koklamak istediğimi söylüyorum ilkte garipsense de yardımcı oluyorlar sağ olsunlar. Resmen makine üstlerinde deterjan kutusu arıyorum utanıyorum 🙈🥲
AliArasveAnnesi TBeyza Tat olayı henüz olmadı çok şükür ama kokusunu içime çektikçe rahatladığımı hissediyorum. Yalnız değilmişim bu birazcık rahatlattı ☺️🌸
Bsekr AliArasveAnnesi utanılacak bi şey yok sonuçta herkesin aşermesi farklı olabiliyor, duvar boyalarını tırnakla kazıyıp ağzına atanı bile duymuştum🤷🏽♀️ Hamilelik mantık işi değil, kendinizi kasmayın ama zararlı şeylerden uzak durmaya çalışın☺️
Zarifhnm1 Reyhan35 yalnız değilim bende 😁 içimi ferahlatıyor kokusu falım Sakız’ı da ona benzettiğim için kilolarca sakız çiğnedim belki de
AliArasveAnnesi enesayazmoom İnşallah benim bu durumum da bir an önce geçer. 🤲 İstemsizce yapıyorum ama ya zararı varsa diye vicdan azabı da duyuyorum. Gebe psikolojisi gerçekten çok farklıymış 😇
Reyhan35 AliArasveAnnesi ayy inşallah genellikle kendimi tutuyorum zaten ama temizlik yaparken koklaya koklaya yapıyorum 😂
Nuryldrm13 AliArasveAnnesi Yanlız değilmişim nasıl sevindim şuan 😂😂 Sürekli yeni yeni verneller alıp duruyorum sürekli çamaşır yıkıyorum ki kokusu burnuma gelsin diye eşim vernelleri içiyor musun napıyosun artık ben yokken der 😂😂 yerleri silmek için bile kullanıyorum kayıp düşücem korkusu olsa bile değişik bir duygu 🥴
AliArasveAnnesi Nuryldrm13 Ben de buraya yazmayana kadar yalnız olduğumu düşünüyordum ☺️ İnşallah sağlıkla sıhhatle alırız bebişlerimizi kucağımıza🌸
Bebebebem Galiba pika sendromu diyorlar bende de var saatlerce cif ve arielle temizlik yapsam bana mı demez artı olarak beton toprak kireç boya yemek istiyorum duvarları koklamak yeni atılmış beton yemek istiyorum duvardaki ince döküntülerden çıtlatmak istiyorum yazarken bile ağzım sulandı deterjan elliyorum o yapısı hoşuma gidiyor kil aşeriyorum hatta evde pekmez toprağı var yesem mi diye bile düşündüm ama kendimi tutuyorum il hamileliğim de de olmuştu
simayorunn AliArasveAnnesi bende kalkıp gidip sürekli çay kokluyorum bu aralar 😂😂 birde canım un yemek istiyor ya ne alakaysa anlamadım yesem bişey olur mu acaba minicik
suleesrky Bende de naftalin ve cif kokusu deliliği var. Sürekli koklamak istiyorum. Deli gibi temizlik yapmak istiyorum. Bir de rutubet kokusu çekiyor canım, yeni boyanmış ev kokusu, alçı ve beton kokusu. Of of…