Esramumcu Merhaba kizlar 24+5 im bir haftadır göğsümden çok az Bi şekilde sıvı geliyor ve yapiskan bi yapısı var sizde de oldu mu kaçıncı haftanizda oldu
Busra156 Esramumcu ayyy sizdendemiii geliyooo bendende geliyoo sıvı saglık ocagındakı hemşirem normal dedi doktors gidicem randevum var birde ona sorucam bakalım 26* hsftalıgm bende
La_le Esramumcu bebeğin ilk ağız sütü oluyor gelmeye devam eder sakın goguslerini sıkma doğumu tetikliyormus
tomrisinannesii Esramumcu canım benimde 23+5. 2 hafta önce benimde başladı bir hafta kadar geldi sıvı önce şeffaf daha sonra süt renginde geldi. Bebeğin ilk emmesi gereken sıvıymış. Bazı hamilelerde oluyormuş bu haftalarda göğsünü sıktırmaman gerekiyormuş.
ipekveatlas evet benimde oldu hamileliğimde. 18. haftamda başlamıştı ara sıra gelirdi hep simdi emziriyorum oğlumu🥰
Msl22 Esramumcu Benimde 18.haftadan beri gelitor suanda sarilasti hatta dokunmasanda geliyor erken dogumu herkeste tetiklediği sanmiyorum ama dokunmamak gerek herhalde
Esramumcu Msl22 internettten baktım ben kesinlikle göğsümüzü sıkmayın erken doğumu tetikliyor yaziyordu
Msl22 Esramumcu Onu bilemem gma mecbur temizlerken silerken dokunuyoruz illa ki bilerek sürekli oynamak tetikler tabiki