@“Seyo64”#p22098841o zaman yalancı sancılar olabilir. Ya da kiminin gerçek doğum sancısı ağrısız da olabiliyor. 🤷🏻♀️ Ben 39+3 te doğum yaptım asla yalancı sancılar gibi değildi doğum sancısı. Bebek kanala girince hareketleri azalıyor yani doğum yakın demek oluyor. O yüzden son günlerde kontrolleri sıklaştırmak en azından rahatlatıyor insanı.