Kızlar normal adet olunca üşüyen biriyim kan kaybederken ama doğumum haziranın ortasında Kocaeli’de de hava çok sıcak oluyor yazın acaba hastaneye şortlu pijama takımı götürsem doğumdan sonra üşür müyüm yoksa uzun kollu mu götürmeliyim ilk gebelik bilemedim