Merhaba :) ben hem insan kaynakları ile hemde sgk ile görüştüm bu konuyu. İnsan kaynakları bana bizlik Bi durum yok tamamen sgk ilgileniyor dedi
Sgk yi aradığımda da , doğum izni , doğumdan 2 ay öncesi ve 2 ay sonrasını kapsamaktadır hanımefendi dedi
O yüzden para ay ay değil doğum öncesi 2 ay sonunda bir miktarı, doğum sonrası 2 ay sonunda kalanı yatmaktadır dedi bilginiz olsun kızlar