Ayy kızlar karnımın altı bir kaşınıyor bir kaşınıyor anlatamam. Bu zamana kadar kaşıntı oluyordu ama bu kadar şiddetli hiç olmadiiiiii.
Ayyy çok zor tutuyorum kendimi ufak ufak kasıyorum ama yetmiyor böyle yapabilsem haldır huldur kasicamm. Azıcık catlaklarim var hem onlar acıdığı için kasiyamiyorum hemde daha çok çatlarım diye 😄 bunun başka bir yöntemi yokmu böyle kasintidan kıvranıp duracakmiyim doğurana kadar😖