Burcumeltem o kolostrum, yani ağız sütü (altın süt de deniliyor) bir kaşık kadar gelirmiş ilk başta ve bebek için çok kıymetli :) ilk doğumumda bende bu ne falan demiştim . Sıkmıştım da hatta tuhafıma gitmişti:) şimdi baya oldu hala gelir arada bazen de göğüs ucunuzda dikkat ederseniz kurumuş bir şekilde kalıntı olur. Bebeğin bağışıklığı için çok çok önemli