Rabiakltk5 bende bu ay öyle hissediyordum adetime daha vardı kasıklarımda ağrılar vardı hamile gibi hissettim negatif çıktı 3 hafta anca olmuştu adetim bitmesi dahil biraz daha bekliyim dedim mide bulantısı da eklendi bundan önce geçen sene bir gebelik yaşadım ayıptır söylemesi gaz vardı bende tutamıyordum yine aynısı oldu test yaptım yine negatif sonraki günü zaten adet oldum 😐