Merhaba sağlık ocağından biraz şikayetçiyim oğlum 24 ayında ve tesadüfen 24 ayda hepatit aşısı olduğunu gördüm ve ordan beni arayıp soran yok,acaba sağlık ocağı 2 yaşa tüm kan tahlilleri mi yapıyor mu lütfen aranızda tecrübeli varsa nolur cevap verin