T-N66 gebeliğin başından beri kullanıyorum aslında ilk zamanlar mix ovül fitil sonra donaxy fitil sonra travazol krem lomexsin krem ardından 3 defa uroday(tek kullanımlık) sonra monurol yine tek kullanımlık olandan en son da ınfex 200 mg kullandım hiç birinin etkisi olmuyor azalmıyor enfeksiyonum 🤦♀️