Mihri3503 Esra-63 bende doğumu orda yapacağım dışardan gelecek doktorum sümeyra tatar. 4500 hastane alıyor 4500 doktorum alıyor şimdi 26 haftalığım
Zeynepgl Esra-63 Bülent beye gidiyorum canım ☺️ 3 haftalıktan beri egepole gidiyoruz şimdi doğurmak üzereyim 😄🙈
Zeynepgl Esra-63 Yaa 😄 burda çoğu kişi ona gidiyo yada öyle denk geldi bilmiyorum 🙈 hayırlısı olsun canım evet baya az kaldı. :) sorun neydi öylesine mi giden var diye sordun ya da 🥰
Zeynepgl Esra-63 Evet canım öyledir çok memnunuz aylardır bizde , güzel kolay geçer inşallahh 😍😍 tam 10 gün sonra doğumum 🙈
Zeynepgl Esra-63 Amin inşallahh canım çok teşekkür ederim sağlıkla kucağınıza alın inşallah sizde ☺️☺️🙏🏻
papatya-0 Zeynepgl merhaba doğuma kendi doktorunuz mu giriyor onun için ayrı ücret mi veriliyor ya da