Canpolat acemianneee_31 bende ishal fulll bide büyük abdest rengi değişik 😀 korkuyorum insan mıyız gençler diyorum arada ama ishal oluyorum canım kabız olmadım çok şükür 😀
Deletedmom627372 acemianneee_31 bende ishal yapmıştı bide idrarı büyük tuvaleti acayip kokutuyodu tuvalete girmek istemiyodum hiç
Cansugamze_ Bnde ferrum kullanıyorum canım günde 2 tane sabah akşam bazen ishal bazen kabızlık ypıyo evet 🥲
Dlr48 Alalala guno ferro kullanıyordum ben o kabızlık yapıyordu rengi koyulasıyor ve sertlesıyordu doktorıçum bıraktırdı hos yone kabızlık sorunum var ama ishal yapanıda ilk defa duydum 😅 bendemı alsam onu napsam
Canpolat acemianneee_31 ferrum ile decavit aynı anda içip ishal oluyorum geçen tuvaletten çıktım sabah aç karnına tartıldım evde 3 kilo eksik çıktım 😀😀😀😀😀😀
taninmayananne acemianneee_31 bende farkli bi ilac kullaniyorum suan adini hatirlamiyorum evwt yapiyor. Bide cok afedersin cok pis kokuyor kendimden midem bulanjyor